Frequently Asked Questions

Hieronder vindt u enkele veel gestelde vragen:

Hoeveel van mijn order wordt gedoneerd?

Wij doneren namens u 10% van uw netto order bedrag naar het goede doel dat u tijdens het orderproces hebt geselecteerd. Als netto orderbedrag hanteren wij het bedrag exclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

Mag ik mijn bestelling ruilen?

Mocht je een artikel willen ruilen dan kan dat. De verzendkosten zijn wel voor je eigen rekening. Op ons retourformulier kun je aangeven welk artikel je wilt ruilen. Wanneer het artikel dat je terugstuurt bij ons terug is, sturen we je het nieuwe artikel toe. Houdt rekening met minimaal 7 dagen vanaf het moment dat je het artikel retourneert totdat het nieuwe artikel geleverd is. Let er goed op of het nieuwe artikel wel op voorraad is alvorens je de procedure start. Alleen onbeschadigde artikelen met origineel label en in een onbeschadigde en originele verpakking kunnen worden geruild (binnen 14 dagen na ontvangst).

Mag ik mijn aankoop ontbinden?

Bij een aankoop via onze webshop heb je recht van ontbinding van 14 dagen. Alleen onbeschadigde artikelen met origineel label en in een onbeschadigde en originele verpakking kunnen worden teruggezonden binnen 14 dagen na ontvangst. Bij ontbinding binnen 14 dagen zullen wij het volledige aankoopbedrag terugstorten. Dit betekent wel dat jouw donatie aan het door jouw gekozen Goede Doel niet door ons aan hen wordt overgemaakt

Bij wie moet ik daarvoor zijn?

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Dan kun je direct contact opnemen met onze klantenservice contactformulier invullen. Wil je een artikel ruilen of terug sturen? Dat kan via ons retourformulier. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als het gekozen product in voorraad is en je hebt voor 14:00 besteld, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden. Meestal heb je het pakketje dan de volgende dag in huis.

Stuur ons een e-mail